Dla Mojej Natchniuzy :-) Miron Białoszewski – Namuzowywanie

Muzo

Natchniuzo

Tak Ci końcówkuję

Z niepisaniowości

Natreść mi

Ości

I

Uzo

 

Ten wiersz Mirona Białoszewskiego dedykuję Mojej Natchniuzie, dzięki Której nie doświadczam wspomnianej niepisaniowości i Która natreszcza mi wszelkie uzo ;-)

Nie wystarczy nad czymś pracować, odnosić z tego tytułu sukcesy itp., trzeba jeszcze mieć z Kim to wszystko dzielić :-* :-)

4 komentarzy (+add yours?)

  1. graforoman
    lut 23, 2012 @ 18:30:26

    Mam chyba dzisiaj natchniuzę, :)

    Odpowiedz

  2. wisniowynamietnik
    lut 24, 2012 @ 20:50:01

    Eee, myślałam, że będzie coś o kobiecie, która natchnęła do tego pisania ;) Ale dobrze, że wena jest, bo ta szczwana bestia bywa…ulotna ;)

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

